Vaxt olduqca şəbəkə tipli marketlərə, geyim və ətriyyat kimi qeyri-ərzaq malları satılan mağazalara ziyarət edirəm. Şəxsən mənim satış təcrübəm yoxdur, amma biliklərimin təcrübi formasını real bazarda, real təcrübədə tapmaq üçün mağazalara baş çəkirəm. Satıcılara diqqətlə fikir verirəm. Onların hərəkətlərinə, müştərilərlə olan münasibətlərinə fikir verirəm. Yalnız bunu deyə bilərəm ki, vəziyyət heç də ürəkaçan deyil. Əksər satış adamları, bu işlə məşğul olan insanlar ya təlimlənməyib, ya da təlimləndirilməyib. İstənilən müştəriyə, istənilən anda, istənilən məhsulu satırlar. Amma... Ammasını və "əslində necə olmalıdır, satış necə edilməlidir, satışda 5 qızıl qayda nədir?" kimi suallara cavab tapmaq üçün məqalənin davamına keçək və satışın 5 qızıl qaydası ilə tanış olaq.
Beləliklə, Satışın 5 Qızıl Qaydası:
1. Müştərilərlə kontaktın qurulması. Satışa başlamazdan öncə müştəri ilə salamlaşmalı və özümüzü təqdim etməliyik. Bu qaydaya yaxşı bir şəkildə riayət etməliyik. Çünki satışa necə başlasaq, bir o qədər də satışımız istədiyimiz kimi, daha effektiv və daha rahat olacaq. Bu effektivlik həmçinin digər mərhələlərə də öz təsirini göstərəcək;
2. Müştərilərin tələbatlarının aşkara çıxarılması. Ümumiyyətlə, yaxşı satış etmək üçün ilk öncə müştəridən ehtiyacı haqqında informasiya almalıyıq. Öncə də vurğuladığım kimi istənilən müştəriyə istənilən məhsulu satmaq olmaz. Satış üçün onun tələbatını aşkara çıxarmaq mütləqdir. Müştərilərin ehtiyaclarını öyrənmək üçün onlara düzgün və cavabının bizə daha çox informasiya verəcəyi suallar ünvanlamalıyıq. Düzgün və yaxşı verilmiş suallar bizə müştərinin tam dəqiq nəyə ehtiyacı olduğunu bildirəcək;
Ps: Bu məqamda bir məsələni söyləmək istərdim. Yaxşı olardı ki, satış ərəfəsində müştərinin adını öyrənək. Hər bir insan adının səslənməsini, adı ilə xitab edilməsini çox sevir. Adların yanında xanım, bəy, müəllim kimi sözlərdən istifadə etmək də faydalı olacaqdır.
3. Məhsulun (xidmətin) təqdimatı. Bu mərhələdə biz müştəriyə məhsullar haqqında məlumat verməliyik və məhsulun təqdimatını aparmalıyıq. Müştərinin fikrində heç bir sual qalmayacaq qədər məhsulumuz haqqında tam məlumatlı olmalı və məhsulumuzun təqdimatını aparmalıyıq. Məhsulun xüsusiyyətləri haqqında məlumat verib, məhsulu müştəriyə tərifləmək deyil, məhsulun faydalı tərəfləri barədə, ona verəcəyi faydaları barədə məlumat vermək lazımdır. Marketing mütəxəssisi Famil müəllimin dediyi kimi: "Müştəriyə məhsulu deyil, ilk öncə faydanı satmaq lazımdır";
4. Etirazlarla iş. Ola bilsin ki, məhsulun təqdimatından sonra müştəri məhsul haqqında nəyəsə öz etirazını bildirsin. Bu zaman müştərini incitmədən, ona qarşı kobud hərəkət etmədən onun etirazını gözəl bir şəkildə cavablandırmalıyıq. Bu zaman müştərinin də müəyyən qədər haqlı olduğunu özünə hiss etdirərək etirazını qəbul etməli və cavablandırmalıyıq;
5. Satışın sonlandırılması. "Etirazlarla iş" hissəsində hər şey yolunda getdisə və biz müştərini razı sala bildiksə, ona satış edəcəyik və satdığımız məhsulun müqabilində müəyyən qədər bir məbləğ alacağıq və bununla da satış sonlandırılmış olacaq. Əgər bu mərhələdə də müştəri yenidən etirazları ilə qarşımızda dayanarsa, əvvəlki mərhələyə qayıdıb təzədən etirazların üzərində işləməliyik.
Onu da unutmayaq ki, satış ancaq ticari mərkəzlərdə, yerlərdə deyil, satış bütünlükdə gündəlik həyatımızın bir hissəsidir. Hər birinizə çoxlu müştərilər və qazanclı satışlar arzu edirəm.
Əziz oxucular, məqalə ilə bağlı irad və məsləhətləriniz və mənə ünvanlamaq istədiyiniz təklifləriniz varsa, bu barədə najmaddin.akhundov@yahoo.com ünvanına yaza bilərsiniz. Öncədən hər birinizə təşəkkür edirəm!
0 Şərh:
Şərh Yaz