2.02.2016

Gəlirlərinizi Artıracaq 3 Effektiv Satış Mexanizmi

Əziz oxucular, növbəti bloq yazıda biz sizinlə effektiv satış mexanizmlərinə nəzər yetirəcəyik. Bu effektiv satış mexanizmləri bizə hər bir satışdan gəlirli çıxmaq üçün yardımçı olacaq. Satış adamları gündəlik olaraq neçə-neçə müştərilərlə ünsiyyətdə olurlar. Və təlim almayan, işini yaxşı bilməyən, bacarmayan satış adamları təəssüflər olsun ki, hər müştəriyə də məhsul sata bilmir, hər satışı da uğurlu bitirə bilmir. Bu, istər B2B olsun, istərsə də B2C. Bu effektiv satış mexanizmləri bizə şəkildə gördüyünüz kimi hədəfə 100-dən vurmaq üçün bir vasitə olacaq. :) Gəlin, onlara ayrı-ayrılıqda nəzər yetirək.



Beləliklə, 3 Effektiv Satış Mexanizmi:

1. Cross sell (Çarpaz satış) - müştəriyə hər hansı bir məhsulu satarkən eyni zamanda başqa bir məhsulu da ona  sata bilməkdir. Misal üçün: Sizin bir təlim mərkəziniz var və siz tezliklə başlayacaq Marketing təlimini təklif edirsiniz müştərilərinizə. Sosial şəbəkə vasitəsilə bundan xəbər tutan IV kurs tələbəsi təlimə qeydiyyata düşmək üçün təlim mərkəzinizə gəlir. Siz tələbəni qeydə alırsınız. Və daha sonra tələbəyə General English xidmətinizi də təklif edirsiniz. Ona deyirsiniz ki, Marketingin ana dili İngilis dili olduğu üçün bu dili mükəmməl bilməyiniz sizin üçün vacibdir, siz İngilis dilini bilməklə Marketing sahəsində yazılan ingilis dilli kitabları, bloqları asanlıqla oxuyacaqsınız və Marketing vebinarlarına, seminar və təlimlərinə həvəslə qatılacaqsınız. Bu misal çarpaz satışa aiddir.

Qeyd: Əziz oxucular, həqiqətən də ingilis dili Marketing sahəsində karyera qurmaq və ilkin bilikləri qazanmaq üçün lazımdır. Nə üçün ilkin bilikləri deyirəm? Cavab: Marketing lokal sahə olduğu üçün onu yalnız lokal bazarda çalışaraq mükəmməl və dərinliklərinə qədər öyrənmək olar. Amma ilkin biliklər, yəni İntroduction to Marketing üçün mütləq lazımdır.

2. Up sell (Up - üst, yuxarı mənasında) - müştəriyə almaq istədiyi bir məhsulun daha qiymətlisini, daha keyfiyyətlisini, ona daha yararlı ola biləcək məhsulu sata bilməkdir. Misal üçün: Müştəri mağazanıza daxil olur və özü üçün bir paltar seçir. Bu məqamda siz müştərinizə həmin paltardan daha keyfiyyətlisini, ona seçdiyi paltardan daha da gözəl və bədən ölçüsünə tam uyğun gələn və eyni zamanda müəyyən qədər bahalı digər bir paltarı təklif edirsiniz. Belə olan halda siz daha gəlirli satış etmiş olursunuz.

3. Down sell (Down - alt, aşağı mənasında) - məhsulun və ya xidmətin qiyməti barədə sizə etirazını bildirən bir müştəriyə onun cibinə daha uyğun olan məhsul və ya xidməti təklif etməkdir. Misal üçün: Sizin mağazanıza bir müştəri daxil olur və 7 kq-lıq paltaryuyan maşınlara diqqət yetirir. Diqqət yetirir, amma görür ki, bütün 7 kq-lıq paltaryuyan maşınlar büdcəsinə uyğun deyil. Belə olan halda siz həmin müştəriyə satış edə bilmək və bu satışdan da gəlirli çıxmaq üçün ona 5 kq-lıq paltaryuyan maşını məsləhət görürsünüz. Siz müştəriyə deyə bilərsiniz ki, 5 kq-lıq paltaryuyan maşın 7 kq-lığa nisbətən bir dəfəyə az paltar yusa da keyfiyyətlidir, sizin büdcənizə uyğundur və sizə köməkçi olacaq, sizə faydası dəyəcək. Həmin müştəriyə aşağı gəlirli satış etməyinizə baxmayaraq nəticədə əliboş qaytarmış olmursunuz və siz də həmçinin sıfırla deyil, müəyyən bir məbləğlə qazanclı çıxmış olursunuz.

Əziz oxucular, böyük bir ehtimalla siz gündəlik həyatınızda bu satış mexanizmlərindən ya istifadə edirsiniz və ya özünüz ticarət yerlərində bu hallarla qarşılaşırsınız. Real satış təcrübəsində günümüzdə bu satış mexanizmləri həqiqətən də effektivdir. Növbəti məqalədə daha faydalı ola bilmək ümidi ilə..

Məqalə barədə olan irad və məsləhətlərinizi və eyni zamanda şəxsi təkliflərinizi najmaddin.akhundov@yahoo.com elektron poçt ünvanına yaza bilərsiniz. Öncədən təşəkkürlər!

0 Şərh:

Şərh Yaz