13.02.2018

Müştəri məmnuniyyət(sizliy)i barədə keys

İndiki dövrdə və mən deyərdim ki, hətta get-gedə savadsız və məlumatsız müştərilər azalır. Yəni artıq şirkətlər öz müştərilərini aldada bilməzlər və belə addım atdıqları halda qarşılaşacaqları mənzərə həqiqətən də çox pis ola bilər. Müştərinin istədiyi keyfiyyəti yaxşı olan məhsul və gözəl xidmətdir. Bu iki amili nəzərə alıb fəaliyyət göstərdikdən sonra düşünürəm ki, hər şey qaydasında gedəcək və məmnun müştərilər çoxalacaq.

Mən artıq bir ildən çoxdur ki, mebel sahəsində çalışıram. Artıq bir ildən artıqdır ki, ilk öncə “SUPREME kitab rəfi” olaraq hədəf kütləmizə xidmət göstəririk, əlavə olaraq bir neçə aydır ki, “Supreme” Mebel işimizi də paralel olaraq aparırıq. Facebook-da səhifələrimizin "dəyərləndirmə" bölməsindən görəcəyiniz kimi indiyə kimi xeyli məmnun müştərilərimiz olub. Yüzlərlə fərdi müştərilər və barmaq sayını aşan korporativ müştərilər.. Düşünürəm ki, bu, keyfiyyətli mebellərimizin və gözəl xidmətimizin qarşılığında bizə verilən hədiyyədir.

Mən axı başda müştəriləri aldatmaq olmaz demişdim. Bilmirəm, mənə elə gəlir ya yox, amma deyə bilərəm ki, camaatımızın çoxunun mebeldən çox yaxşı başı çıxır. Anlayışı olmayanlar da var təbii ki, anlayışı olanlar çoxluq təşkil edir. Bu barədə sizə bu yaxınlarda gördüyüm bir məsələ haqqında danışmaq istəyirəm.


“Supreme” Mebel şirkəti olaraq təbii ki rəqiblərimizi izləyirik, amma məsələ bu deyil. O gün bir rəqib şirkətin Facebook səhifəsinə daxil oldum və dəyərləndirmə bölməsində həmin şirkətin bir müştərisi tərəfindən yazılan uzun bir şikayət yazısı və səhifəyə verilən “bir ulduz”  nişanəsini gördüm. Təsəvvür edin ki, şirkətin əməkdaşları həm xidmətdə xırda yanlışlıqlar ediblər, gec çatdırılma olub və s. bundan başqa da nələrsə olub xidmətlə bağlı. Və müştərinin yazdığına görə məhsul, yəni mebel də çox keyfiyyətsiz olub, yaxşı alınmayıb, qüsurları çoxdur və s. Həmin bu müştəri öz şikayət yazısında həm məhsulda olan qüsurları bircə-bircə xırdalayıb, həm də xidmətdə olan yanlışlıqları vurğulayıb. Vurğulayıb, amma elə savadlı şəkildə yazıb ki, bu şikayət yazısını, vallah mən mat qaldım inanın ki. Yəni iş adamı falan deyil, adi, sadə bir vətəndaşdır, lakin öz şikayət yazısını elə savadlı şəkildə yazıb, məhsul və xidmətlə bağlı olan şikayətlərini elə xırdalayıb ki, o yazının qarşılığında yazacaq bir sözü qalmayıb həmin şirkətin.

Nəticə olaraq vermək istədiyim mesaj odur ki, müştəriləri aldatmaq, onlara yalanlar demək, bəzən verilən vədləri yerinə gətirməmək, bəzən də aşırı və alınmayacaq vədlər vermək çox təhlükəlidir, pis nəticələrə səbəb ola bilir və bu səbəblərin qarşısını almaq olmur müəyyən hallarda.


Son olaraq demək istəyirəm ki, qətiyyən istər məhsul barədə, istər xidmət barədə müştərilərinizi aldatmayın və elə sanmayın ki, müştərinin heç nədən anlayışı yoxdur və s. Yalan vədlər və ya bir və ya bir neçə vədin aşırı həddə verilməsi də doğru deyil. Onu da qeyd edim ki, bu bir keys idi, mən bu keys barədə sizinlə paylaşmaq istədim və əmin ola bilərsiniz ki, bu məsələləri Supreme Mebel şirkəti olaraq biz də hər zaman nəzərimizdə saxlayırıq və ona görə hərəkət edirik.



Məqaləni oxuduğunuz üçün təşəkkür edirəm və ümid edirəm ki, az da olsa sizə faydalı oldu. Növbəti məqalələrdə görüşənədək...









0 Şərh:

Şərh Yaz